my gulehati kad belog ney , :)

Assalamualaikum . Terima kasih sudi singgah kat pinkish blog ni . kalau dah singgah , Follow ler sekali . Heks . Btw , have fun kay dengan segala pengisian blog ni . (Y)

Jumaat, 23 Ogos 2013

Form 6 SMKTABK's Student


Bismillahirahmanirahim..







Lepas tak lepas UPU, Form 6 lah wehh. Aku dengan bieha still stay kat sekolah. Amalia dengan Nisa dah duduk kolej dah :) Kitaorang pilih Sejarah dengan BM. Sebab kelas ni jek takda subjek mengira. Kau tahu lah kan form 4 form 5 menggila dengan nombor. Kitaorang taknak ambil risiko takut nanti pointer menjunam. Haa (Y)









Baru-baru ni ada first test UPK 1 nama dia. Haha. Esok nak periksa aku duduk rileks tengok tv. Bukan nak main-main bila belajar tapi serious penat bila dah ada dalam form 6 ni. Gambar atas ni kelas gred dalam STPM. First day paper PP. Aku langsung tak baca buku terus membuta sebab tak sabar nak jumpa kawan-kawan keesokan harinya. Haha.




Aku pasrah jek menjawab. Result keluar, aku dapat (BM=3.00, Sej=3.00, Pa=3.00, and PP=2.67) PP tuh pulak terkehel. Aduhh. Full pointer aku hanya dapat 2.9175=2.92.Betul ahh memang tak boleh main main masa sekarang ni. Entry ni bukan untuk aku menaikkan riak atau berlagak sebab ni hanya ujian bukan peperiksaan kan. Ni cuma untuk menaikkan semangat aku bila sakit malas aku sampai masa nak belajar nanti :) Take care, Bye! ;)



Love suhaidah,

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...